content detail

למי חנות מג’נטו מתאימה? מספרים ואינפוגרפיקה – כל מה שצריך לדעת

Post by: 13/02/2017 0 comments 568 views

כרגע, מג’נטו היא פלטפורמת אתר מכירות בעלת קוד פתוח הכי גדולה למטרות סחר אלקטרוני.
לפי הנתונים הרשמיים שחברת Magento מפרסמת: 1 מתוך 4 עסקים בוחרים במג’נטו כפלטפורמת המסחר האלקטרוני שלהם. מג’נטו מייחסת את הצלחתה לרמה הגבוה של השמישות, גמישות, מודולריות שמתאפיינת ביכולת ההתאמה האישית של הפלטפורמה לצרכי העסק שלך.
זוכר את המאמר בו סקרתי בהרחבה רבה ועניתי על השאלה מה זה מג’נטו?, ציינתי שמג’נטו נרכשה ע”י eBay העולמית ומשכך למג’נטו הזכות להשתמש במשאבי eBay.
כדי לקבל תמונה ברורה על ההצלחה של מג’נטו, החלטתי להתעמק מעט בסטטיסטיקות.

מי משתמש במג’נטו? למי הפלטפורמה מיועדת?

Builtwith.com עוקב אחר מספר האתרים המשתמשים במג’נטו החל משנת 2011.

צילום מסך מאנליזה ע”פ פרמטרים שונים שהזנתי בה ניתן להשוות בין פלטפורמת מג’נטו לפלטפורמות סחר אלקטרוני שונות פופולריות בתחום הEcommerce

 

ניתן להבחין שהחנויות הוירטואליות הפופולריות בעולם, משמע שחקני ה Ecommerce הגדולים בעולם משתמשים בפלטפורמת מגנ’טו כחנות וירטואלית המועדפת עליהם!לא סתם הם בוחרים בחנות MAJENTO כפלטפורמה האהובה עליהם, חשוב להדגיש ששחקנים אלה מעדיפים להשתמש במגנטו בגלל שהמערכת גמישה להפליא ומאפשרת לבצע אינטגרציה/ התממשקות וחיבור מג’נטו לתכנות צד ג’ כגון מערכות ERP ו CRM, תכנות הנהלת חשבונות ותכנות נוספות שעוזרות לעסק הקיים להתנהל תוך אופטימיזציה והתייעלות מלאה, התקנת תוספים ופיתוח הרחבות בהתאמה אישית שמאפשרים להרחיב את פונקציונליות המערכת.
כתוצאה מכך הדבר גורם לייעול העסק וחסך במשאבי אדם = חסכון ב₪.

היסטוגרמת שימוש פלטפורמות סחר אלקטרוני
היסטוגרמת שימוש בפלטפורמות סחר אלקטרוני

במצג זה השימוש בחנות Magento עומד על 12% מכלל הצרכנים בעולם, אך לא להתבלבל ישנו פלח נוסף המשתמש ב MAGENTO EE – הגרסה המסחרית והוא עומד על 7%.

 

 

שחקני המג'נטו הגדולים בעולם
סטטיסטיקה שמציגה את השימוש בחנות מג’נטו בקרב שחקני ה Ecommerce הגדולים בעולם והשימוש במערכת במהלך השנתיים האחרונות

 

ניתן להבחין שהשימוש במערכת מג’נטו בקרב:

  • 1M אתרי המכירות הפופולריים בעולם עומד על 13,279 חנויות שרצות על הפלטפורמה.
  • 100K אתרי המכירות הפופולריים בעולם עומד על 1,707 חנויות שרצות על הפלטפורמה, משמע 1.7%.
  • 10K אתרי המכירות הפופולריים בעולם עומד על 136 חנויות שרצות על הפלטפורמה, משמע 1.4%.
מאמר קשור:  סקירת פלטפורמות סחר אלקטרוני לשנת 2017: חנות מג'נטו או חנות ווקומרס כיצד לעשות את הבחירה הנכונה?
באילו תעשיות משתמשים במגנ'טו כפלטפורמה?
סטטיסטיקה המציגה אתרי המכירות שמשתמשים במג’נטו 2, אילו קטגוריות?

בבירור אנחנו מבחינים שהשימוש במג’נטו 2 בקרב אתרי המכירות בTOP העולמי הינה למטרת שופינג ועסקים – B2B.

 

היכן משתמשים במג'נטו בעולם?
היכן משתמשים במג’נטו בעולם? כמובן ש USA הינה הצרכן הבולט

דרך נוספת לראות את הפופולריות של מג’נטו היא להסתכל על כמה פעמים מחפשים אותו ב-Google באמצעות Google Trends. הגרף החי הזה מציג את העניין במג’נטו במדינת ישראל.

 

הגרף החי הזה מציג את העניין במג’נטו בכל העולם בשנה האחרונה.

אולם אם נרצה לראות את העניין בבניית חנות מג’נטו לעומת חנויות וירטואליות אחרות, ניתן לבצע השוואה אשר תציג את העניין במדינת ישראל במצג של השוואה במהלך השנה האחרונה.

אותה ההשוואה בה ניתן להבחין בעניין במגנ’טו בעולם בהשוואה לפלטפורמות סחר אלקטרוני אחרות במהלך השנה האחרונה.

ההשוואות בוצעו לעומת חנויות וירטואליות Shopify, PrestaShop, WooCommerce ו Magento – לחץ כאן לצפייה בסקירת המערכות השונות.

 

מידע חדש מ-2017 מראה שהפלטפורמות המסחריות של eBay, הכוללות את מג’נטו, משרתות לא פחות מ-500 קמעונאים המובילים באינטרנט מאשר כל פלטפורמה אחרת המוצעת כעת בשוק הEcommerce, מג’נטו ממשיכה לנסוק ולהגדיל את הפופולריות שלה.
לפי סטטיסטיקות, הבחירה המובילה של עסקים בינוניים-גדולים קיימים שכבר יש להם אתר מכירות ורוצים לעבור לפלטפורמת סחר אלקטרוני חדשה בוחרים בחנות מג’נטו.

ביצועי מג’נטו

לפי נתוני חברת Magento, הפלטפורמה מנהלת יותר מ-25 מיליארד דולר תזרים כספי!
המערכת מסוגלת לנהל מגוון רחב של תחומי עסקים, החל מאלו עם סכומי העברות גדולים ועד לעסקים קטנים.

מג’נטו יכול להכיל ולנהל עד 500,000 מוצרים באתר אחד ללא אופטימיזציה – לאחר אופטימיזציה ושדרוג החנות ניתן להרחיב את יכולות הניהול של המערכת, נתון חשוב נוסף הוא שהמערכת יכולה להתמודד עם 80,000 הזמנות בשעה – לקריאה נוספת ומענה על השאלה כמה מוצרים מג’נטו יכולה לנהל לחץ כאן.
לחברה יש יותר מ-300 שותפים טכנולוגיים, מה שמצביע על הפופולריות של מג’נטו והצורך בהרחבת פונקציונליות הבסיס של המערכת בקרב העסקים בעולם.

דרך אחרת למדוד ביצועים היא למדוד את זמן התגובה הממוצע של חנויות מג’נטו. נתונים מראים שזמן תגובת שרת עומד על מ-100ms, הנורמה בתעשייה עומדת על 2 שניות!
ולגבי זמני הורדת הדף, לדפי מג’נטו לוקח פחות מ-500ms להגיב לבקשות בממוצע של 90% מהפעמים. מזאת אפשר להבין שמערכת מגנטו מספקת יציבות וביצועים גבוהים.

עדיין מתלבט איזו חנות וירטואלית הכי טובה עבורך? לחץ כאן לקריאה מהן השאלות החיוניות לפני בחירת הפלטפורמה עליה תרוץ החנות שלך.

 

סיכום דברי הגורו 

כפי שניתן לראות בסטטיסטיקות מעלה, מג’נטו היא פלטפורמת הקוד הפתוח הכי פופולרית בקרב אתרי מכירות. היא מהימנה על ידי חלק מהחברות הגדולות בעולם על פני אפשרויות זמינות אחרות.
אנשים שבוחרים במג’נטו נוטים להיות שבעי רצון נוכח ההחלטה שלקחו. לפי סקר, סוחרי Ecommerce מייחסים 10-80% מהגברת המכירות שלהם לתכונות של מג’נטו, משתמשים מדווחים בקביעות על חווית משתמש טובה בפלטפורמה והפופולריות של מג’נטו משקפת זאת.
חנות מג’נטו יכולה להתמודד עם מגוון רחב של תנועה ובתגובה המערכת מספקת ביצועים גבוהים.

בין אם אתה בוחר בפלטפורמת מסחר אלקטרוני, או שאתה מחפש להעשיר לעצמך את הידע או לאחד מלקוחותיך, אני  מקווה שמצאת את הסטטיסטיקות האלו שימושיות עבורך, עשה שימוש מושכל, בהצלחה!

About author

LEAVE A COMMENT

Make sure you enter the(*) required information where indicated. HTML code is not allowed

הזמן שלך יקר

השאר פרטים ונחזור אליך - יעוץ חינם
החברה המובילה בישראל לבניית חנויות מג'נטו מקצועיות
הזן פרטיך ונציג MagentoIL יתקשר אליך בעוד כמה רגעים...
צרו איתי קשר
מעוניין בייעוץ חינם? הזן פרטיך ונציג MagentoIL יתקשר אליך בעוד כמה רגעים...
צרו איתי קשר

Theme Settings